Obserwatorzy

piątek, 15 marca 2013

CANDY:)

uffff... już mija powoli rok funkcjonowania mojego bloga, początki były trudne, ciężko było odnaleźć się w świecie blogerek i blogerów i przede wszystkim spraw technicznych związanych z prowadzeniem bloga:) ale dziś jest dużo łatwiej i teraz odczuwam olbrzymią przyjemność z prowadzenia go:)
Stwierdziłam, że skoro to już rok i skoro ranking odwiedzin zbliża się do 10 000 (dla mnie to bardzo duuużo) postanowiłam zorganizować pierwsze Candy:) 


Konkurs trwa od dziś tj. 15 marca do 14 kwietnia, wyniki ogłoszę 15 kwietnia. Zwycięzca wyłoniony zostanie w drodze losowania.

Do wygrania piękne kolorowe kolczyki ze srebrnymi (próba 925) elementami





Zasady konkursu:

By wciąć udział w konkursie należy
   

1. Dodać mojego bloga do obserwowanych. 


2. Zgłosić udział w konkursie w komentarzu pod tym postem (i podać swojego maila) Jeśli nie masz konta w Google/bloga zostaw komentarz jako "Anonimowy".

3. Należy umieścić banner konkursu (zdjęcie powyżej) z linkiem, który odnosił będzie do konkursowego posta na pasku bocznym Twojego bloga 
 
4. Polubić mój Fan Page na facebooku.


Jeśli nie posiadasz BLOGA, ale za to masz FACEBOOKA, to nie wykonuj kroków 1. i 3. Jeśli nie masz FACEBOOKA, ale masz BLOGA, pomiń krok 4. :)
(wszystkie dotyczące Cię wymagania należy spełnić)


Zachęcam serdecznie do zabawy!!

59 komentarzy :

  1. Jestem pierwsza! Nie przegapie zadnego sutaszowego candy! Twojego szczegolnie :) Z facebooka kozrzystam raz na ruski rok, wiec jezeli to nie konieczne to omine pkt 4, dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  2. u la la jakie prześliczne kolczyki!! no muszę koniecznie je mieć :)
    ankakruq@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :) Kolczyki bajeczne :)

    basia_basia@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. ja rowniez sie dopisuje:) wlasnie zaczynam swoja przygode z sutaszem, strasznie mi sie podobaja te Twoje kolczyki, moze i ja kiedys bede takie slicznosci tworzyc:) pozdrawiam Ewa dzikakotka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się razem z moją wnuczka- Amelką (teraz pisze ona: gjyrwweffgbfgggghhmghb nedeh gh n) :)
    ptaszki@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki sa poprostu przepiekne i dlatego chetnie wezme udzial w tej zabawie, pozdrawiam cieplutko :)))
    mmarta696@gmail.com

    (usun prosze ta kontrole slowa bo to jest meczace i niepotrzebne)

    OdpowiedzUsuń
  7. marcia190@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też ja też je chcę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, należy jednak spełnić warunki udziału w konkursie:)

      Usuń
  9. Ja jednak mam nadzieję, że będą moje :P
    margit@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: 92ana
    annaszuba@op.pl
    bannerek: czytamysobie.blogspot.com
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie przygarnę te cuda:)madebymali.o2.pl i zapraszam do siebie madebymalii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne jest to połączenie tęczy z czarnym, wygladaja obłędnie :D zapisuje się prędziutko :D i pozdrawiam cieplutko... Kinga W.
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo.. A na dodatek widzę tam połączenie moich 3 ulubionych kolorków =]
    Oczywiście zapisuję się.
    puchaneta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Staję w kolejce, kolczyki ładniusie. banerek daję.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z wzięcia udziału w konkursie, prosiłbym jeszcze o podanie maila:)

      Usuń
  15. Niesamowite są te kolczyki, ainne Twoje prace to bajka po prostu. Zgłaszam chęć udziału, polubiłam na fb.kesja26@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Cuda :) Wszystkie warunki spełnione :)
    gosiaczek350@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście i z największą przyjemnością ustawiam się w kolejce po takie cuda :)))
    Aż mi ślinka cieknie na myśl o tych kolczykach - są prześliczne!

    Wszystkich formalności dopełniłam (fb, obserwuję i lubię :))

    Pozdrawiam Agnieszka
    aga.letkowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne kolczyki!
    Zapisuję się oczywiście - konta na fb nie posiadam, ale blog owszem - baner już jest!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    P.S. Przy okazji zapraszam do siebie na candy :-0
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2013/04/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też chętnie zaopiekuję się tymi kolczykami, mail: saba_d@go2.pl, banerek na stronie http://ja-sabina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się po te cudeńka!
    mariola.wisnie[małpa]gmail.com
    udostępniłam na facebooku: https://www.facebook.com/mariola.wisniewska.313/posts/495240290539217
    :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się oczywiście, cudowne kolczyki ;)
    Banner: www.joanne-devian.blogspot.com
    Email: asik27@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne! Chciałabym wziąć udział :)
    Banner: http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Email: worldofwildflowers@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Przysłowiowy "las rąk" ;) Zgłaszam się również po te cudeńka!
    Obserwuję jako: Zaneta. Bloga nie posiadam ale polubiłam na Fb Jako Żaneta M.
    mój e-mail: milc.zaneta@gmail.com
    Gdyby tylko na dworze było tak kolorowo jak tutaj... ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja dołączam sie skromnie do grona mających nadzieje na te piekności.
    Banerek wisi na nitusiek.blogspot.com
    Zapraszam równiez do mnie na candy http://nitusiek.blogspot.com/2013/03/candy-candy-ktos-chetny.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Magdalena Ka z fb, informację udostepniłam na swojej tablicy:) zglaszam się

    OdpowiedzUsuń
  26. Magdalena Ka magdalenia1990@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. z chęcią się zgłoszę :)
    bloga nie mam, ale ma konto google, więc obserwuję ;)
    polubiłam również fanpage na facebooku jako Agnieszka I

    pozdrawiam :)
    agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne kolczyki! Ogromny talent! :)
    obserwuję bloga jako madziakudla
    email madziakudla@o2.pl
    banerek http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/
    lubię na fb jako Magdalena Marcisz

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się i obserwuję jako Assiczka, na Fb lubię (Joanna J.)
    dodałam baner na blogu ;) a teraz grzecznie czekam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłaszam się po te kolczyki! :)
    obserwuję jako: Aikee
    lubię jako: Bobianna B
    banner dodałam na fcb ^^
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aikee proszę podaj maila, ponieważ nie mogę nigdzie go zlokalizować:)

      Usuń
  31. Z chęcią wezmę udział :)
    hania32@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie punkty spełnione. Czekam niecierpliwie, bo nagroda super
    iaera@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  33. Magda Souta już rok prawie blog własny posiada.
    Z tej okazji konkurs Candy ogłosić wypada...
    Każda chciałaby kolczyki ręcznie wykonane,
    kolorowe, niebanalne, srebrem okraszane.
    Miło byłoby na uszy zawiesić te cuda,
    - więc nadzieję na wygraną ma dziewczyna ruda:)
    Pozdrawim
    silux1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się:)
    baner na slodko-kwasna-handmade.blogspot.com
    FB: Gabriela B.
    slodkokwasna26@Gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. jestem chętna na te zjawiskowo-kolorowe kolczyki , elusia.tree@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudne kolczyki to ja też się zgłoszę, baner tu http://szyciobus.blogspot.com/
    g.ostapowicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Z przyjemnością przedłużę kolejkę po słodkości od Ciebie. Oczywiście obserwuję Twojego bloga i zadomowię się tutaj na dłużej.

    http://z-wyobrazni-atramk.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wzięcie udziału w konkursie Atramk, prosiłabym jeszcze o podanie maila- bardzo istotny punkt:)

      Usuń
  38. I ja również chętnie się zapiszę :-)
    bosastopka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne kolczyki. Ustawie się w kolejce. Może się uda :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. O jejciu piękne rzeczy robisz. A jak nie wygram chętnie zaprezentowała bym coś twojego na blogu bo serio imponująco wyglądają
    klaurightnow@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne,urocze,takie kolorowe i wiosenne...ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie ustawiam się w kolejce po słodkości.
    mail: paulenka111@gmail.com
    banerek: http://wkacie-decoupage.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: Kasia
    mail: kasiabuczak1605@buziaczek.pl
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com
    fb: Katarzyna Majdan

    OdpowiedzUsuń
  44. Uśmiecham się do Twoich w wiosennych kolorach biżutków ;)
    Podglądam jako Monia Fioletowa
    Bannerek zdobi: fiolety.blogspot.com
    Mejlik: charmonia@gazeta.pl
    Na FB jako Monia D.

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowne te kolczyki - pasowałyby mi idealnie do mojej nowej kreacji, dokładnie w tych kolorach.
    Ajajajaj... marzą mi się :)
    pozdrawiam i zapraszam na moje candy: http://www.jocart-pracownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję i lubię na FB jako Pola Grey
    baner: http://greyinthecity.blogspot.com/
    grey.lovin@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. jeśli nie załapię się do konkursu, to na pewno w niedługim czasie po nim odezwę się do Ciebie Madziu, piękną robisz biżuterię, nie mogę się napatrzeć jak sama ślicznie w niej wyglądasz. Pozdrawiam maryla100488@wp.pl na FB Maryla Kluch (Węglarz)

    OdpowiedzUsuń
  48. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy i ustawiam w kolejeczce po te wspaniałości:) Podziwiam Twój talent i niesamowite prace:) Ile to wymaga cierpliwości, aby móc stworzyć takie dzieła:) Trzymam mocno kciuki za szczęście podczas losowania:)
    e-mail: fantazyjneupominki@poczta.fm
    Na fb lubię jako: Zaproszenia z fantazją
    Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarz:)